Beoordelingen van Mr. Sushi Breda

Recente recensies

4.0
Fleur Wijnstekers
13 februari 2025

Beste poke bowls ❤️

Kita
10 februari 2025
Nicole Pals
8 februari 2025

Eten is altijd heerlijk! Maar bezorging laat vaak lang op zich wachten. Altijd langer dan een uur. Nu wonen we in Prinsenbeek, maar dit was ook zo in Breda.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Nicole, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Liselore sloothaak
8 februari 2025

Ik kreeg koude gyoza kip, was niet lekker

Reactie van Mr. Sushi

Beste Liselore, wat vervelend dat de gyoza koud was. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Martijn Timmer
2 februari 2025

Ik bestel altijd bij jullie en deze keer is het echt tegen gevallen qua vulling van de tonijn en de zalm. Het was merendeels rijst en de chila salami was erg warm en waterig. Totaal niet gewend deze kwaliteit van jullie. Ook de sushi was erg klam, alsof alles al heel lang klaar heeft gestaan. Hopende op verbetering de volgende keer anders zal ik toch op zoek moeten naar een ander afhaalpunt

Reactie van Mr. Sushi

Beste Martijn, Klachten over de kwaliteit van onze sushi nemen wij zeer serieus. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u voor een volgende bestelling en gaan we opzoek naar de fout die in het proces is ontstaan waardoor de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent.

Joyce
31 januari 2025

De sushi proefde deze keer helaas niet vers

Reactie van Mr. Sushi

Beste Joyce, Klachten over de kwaliteit van onze sushi nemen wij zeer serieus. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u voor een volgende bestelling en gaan we opzoek naar de fout die in het proces is ontstaan waardoor de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent.

Barbara
31 januari 2025

Meestal is de sushi hier prima, dit keer smaakte deze niet vers, eerder op het taaie af. Jammer!

Reactie van Mr. Sushi

Beste Barbara, Klachten over de kwaliteit van onze sushi nemen wij zeer serieus. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u voor een volgende bestelling en gaan we opzoek naar de fout die in het proces is ontstaan waardoor de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent.

Verhelst
29 januari 2025

De sushi was plakkerig aan de buitenkant en de rijst was droog. Daarnaast was het een rommeltje en viel de inhoud uit de maki

Reactie van Mr. Sushi

Beste meneer/mevrouw Verhelst, Klachten over de kwaliteit van onze sushi nemen wij zeer serieus. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u voor een volgende bestelling en gaan we opzoek naar de fout die in het proces is ontstaan waardoor de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent.

Abdel
27 januari 2025

Een uur te vroeg geleverd, 17:45 ipv 18:40. Geen eetstokjes erbij en 1 bakje gember te weinig. Helaas echt een slechte levering

i.K.
26 januari 2025
Ellia W.
23 januari 2025
Bianca Jacobs
22 januari 2025

Ik heb om half 5 besteld om het om Half 7 te laten bezorgen maar de bestelling kwam 3 kwartier te laat. En de boontjes en loempia’s waren koud.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Bianca, wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens was. Bel of mail ons altijd graag eventjes, dan bespreken we dit gezamenlijk en hopen we u passend te compenseren.

B
21 januari 2025

Had aangevinkt zonder gember maar de bestelling was met gember en zonder wasabi.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze excuses voor dit foutje, we hebben dit door de drukte niet goed gelezen vrees ik... We zullen er de volgende keer weer extra op letten!

Rosie
21 januari 2025
Lies
20 januari 2025

We hebben 2 uur moeten wachten op bestelling. (In app geen enkele opmerking dat het druk was; ) was erg vervelend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lies, onze welgemeende excuses voor de zeer lange bezorgtijd. Mail ons graag nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Peanut
19 januari 2025

Vorige keer waren de warme gerechten van de bestelling koud, netjes aangegeven…echter nooit meer iets gehoord van Mr. Sushi. Bij deze bestelling vond iedereen aan tafel de sushi oud smaken. Ook zitten we op de bank met buik krampjes… dus ik denk dat we ergens wel gelijk hebben gehad... We bestellen al jaren in Breda, maar ik denk dat het tijd wordt om een nieuwe sushi favoriet te gaan ontdekken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat u al meerdere keren minder tevreden bent over uw bestelling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We komen hierover graag in contact via de mail om dit verder te bespreken en hopelijk tot een passende oplossing te komen.

Saskia
19 januari 2025

Lekker en vlot geleverd. Prijs is ook leuk!

Tamara
19 januari 2025

Het was weer heerlijk

Ezzarga
15 januari 2025

Mijn dochter was jarig en had voor haar besteld omdat ze de hele tijd shushi wou eten.had een portie en was lekker. Ook de prijs om te proberen was goedkoop. Dus ik ga weer zsm bestellen en iets anders ook.ik raad het aan!

Joost
13 januari 2025

We hadden bestelt om 17.00u en de tijd op zo snel mogenlijk. De bestelling was er binnen 45 minuten dus helemaal prima. Kwaliteit van de sushi was erg goed .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigit
13 januari 2025

Duurde bijna 50 minuten tussen het feit dat ik mail kreeg dat bezorger was vertrokken en het eten aan kwam, dus de crispy sushi was koud. Met de auto zou je er 15 minuten over doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Birgit, vervelend om te horen dat de crispy roll niet meer goed warm was bij de bezorging. Onze excuses voor dit ongemak. Had ons graag direct even gebeld, dan hadden we gekeken of we dit direct nog konden oplossen met u! We denken graag mee in een oplossing.

Wilma van Riet
12 januari 2025

Voorheen altijd prima, maar nu ruim een half uur te laat bezorgd en half lauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Wilma, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

K.
12 januari 2025
Chanty
10 januari 2025

Na meer dan 10x een bestelling geplaatst te hebben met een bestelduur van gemiddeld 26 minuten gerekend vanaf bestelling tot het bericht dat jullie onderweg zijn had ik nu besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Het duurde meer dan 70(!) minuten en een keer nabellen voordat de bestelling eindelijk onderweg was en bij levering ontbraken meerdere onderdelen van de bestelling, erg teleurstellend.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Chanty, onze welgemeende excuses voor de latere bezorging dit keer en de vervolgens incomplete bestelling. We zullen ons uiterste best doen om de volgende keer gewoon weer netjes op tijd te zijn. Mocht u hier nog niet voor gecompenseerd zijn, mail ons dan graag eventjes dan proberen we dit alsnog voor een volgende bestelling.

Ruby
10 januari 2025

Had misschien iets sneller gekund maar lekker en altijd keurige gasten die bezorgen

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ruby, vervelend dat u langer heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Bernadett
8 januari 2025
Nekeman
7 januari 2025

Het merendeel van de sushi was goed, helaas was de maki avocado bruin vanbinnen.en zag er niet smakelijk uit.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u dit keer niet tevreden was over een deel van uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Ronald van Rijswijk
5 januari 2025

Zoals altijd lekkere sushi.

Groenheide
4 januari 2025

18 uur afgesproken. Wel gebeld dat men een kwartier later zou komen. Uiteindelijk drie kwartier later geleverd. Geen excuus van de bezorger.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, bedankt voor uw beoordeling. Via deze weg alsnog een welgemeend excuses voor de lange bezorgtijd... We hopen dat u alsnog lekker gegeten heeft en zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.

Casper
2 januari 2025
Alice
1 januari 2025

Top geregeld en heerlijke sushi

Inge
1 januari 2025

Sushi was niet zo vers als anders. Ook jammer dat er geen stokjes bij zaten. Sushi eten met een vork geeft toch een hele andere beleving.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Inge, jammer om via deze weg te horen dat u dit keer niet tevreden was over uw bestelling. Daarnaast onze excuses voor de ontbrekende stokjes... U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

fadoua
31 december 2025

sushi was heerlijk vers. Ik raad dit iedereen aan

Lvd
30 december 2025

Ik bestel vaker (hetzelfde) bij mr sushi Breda maar helaas ben ik deze keer minder positief. De kwaliteit was een stuk minder. De zalm was bijna smaakloos en rest van de sushi droog.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u dit keer niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Roos
29 december 2024
Gen
27 december 2024
Bob Ullings
25 december 2024

Sushi op kerstavond was zeer super, smaakvol gegeten. We moesten iets langer wachten maar ook begrijpelijk op zo’n drukke avond. Wachten waard!!

Leon
23 december 2024

Om 17:55 besteld en om 21:00 bezorgd nadat we zelf 2 x hebben moeten bellen waar de bestelling bleef. Hele slechte service, zeker omdat jullie zelf nergens laten weten dat het langer duurt. En vervolgens afhandelen met een kortingsbon bij de volgende bestelling die er niet gaat komen op deze manier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Leon, bedankt voor uw beoordeling. In verband met de drukte op kerstavond liepen de bestellingen vertraging op, hiervoor onze oprechte excuses. We zullen ons uiterste best doen om de volgende keer weer netjes op tijd te zijn!

Jonniejansen
22 december 2024

Crispy chicken zijn aanrader, bestel via de app van mr sushi voor leuke acties!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik de Wol
19 december 2024

De knapperige sushi komt uit het frituurvet en is echt smerig. Dit nooit meer

Reactie van Mr. Sushi

Hi Erik, jammer dat de crispy rolls niets zijn voor u. Gelukkig hebben we nog genoeg andere gerechten op ons menu die misschien beter bij uw smaak passen!

Rene
8 december 2024

Top sushi, bestelling mooi op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barbara
8 december 2024

Als je dan een gratis box (c) krijgt omdat je zo vaak hebt besteld dan mag hij er ook wel normaal uitzien. Bestelwaarde is €35

Reactie van Mr. Sushi

Hi Barbara, wat vervelend dat de Box C niet naar wens was. U mag ons hier altijd even over bellen of ons een foto mailen, zodat we dit kunnen beoordelen en hopelijk een passende oplossing kunnen aandragen.

Marica
8 december 2024

De bestelling kwam vlot en bezorger was ondanks het slechte weer zeer vriendelijk. De crunchy box is een aanrader. Wat ons betreft haal je de lekkerste, verse sushi bij Mr. Sushi.

Ellen
6 december 2024

De gefrituurde sushi was helaas echt niet lekker. Wij, degene die er van hebben gegeten, hebben hier helaas ook echt last van gehad 😒.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ellen, bedankt voor uw beoordeling. De crispy sushi zijn helaas niet ieders ding, maar hopelijk hebben we nog genoeg andere gerechten voor u op ons menu. Mocht u het idee hebben dat er echt specifiek iets mis was met de crispy sushi die u besteld had, bespreken we dit heel graag verder per mail of telefonisch.

Inge Eijsvogels
1 december 2024

De sushi is super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
1 december 2024
Van Berkel
30 november 2024

Ziek geworden van de sushi + bezorging duurde een uur na het plaatsen van de bestelling

Reactie van Mr. Sushi

Hi, heel vervelend om te horen dat u niet lekker bent geworden na het eten van de bestelling. We hebben hier verder geen andere opmerkingen over ontvangen, dus het is lastig om te stellen dat het ligt aan de sushi zelf. Desalniettemin natuurlijk heel vervelend, en we komen hierover graag telefonisch met u in contact in het vervolg zodat we dit kunnen bespreken.

A. van Leeuwen
30 november 2024

Was heerlijk en precies op de gevraagde tijd geleverd.

F. Van Mierlo
28 november 2024

Eten viel erg tegen. Loempia’s taai en sushi niet vers. Het geheel leek snel bereid. Niet de kwaliteit zoals wij die normaal gewend zijn. Daarnaast moesten wij ruim een uur op de bezorging wachten. Wij bestellen voorlopig niet opnieuw.

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer dat de bestelling tegenviel dit keer... bel ons graag in het vervolg eventjes, dan bespreken we dit graag en lossen we dit hopelijk netjes op.

Kyra
28 november 2024

Zaten garnalen staartjes tussen een zalmroll en bezorging duurde lang

Reactie van Mr. Sushi

Hi Kyra, onze welgemeende excuses voor dit ongemak... We zullen hier de volgende keer extra goed op letten.

G. Verschueren
25 november 2024

Voor de zoveelste keer geen complete bestelling geleverd. Kipkluifjes moesten weer nageleverd worden en dat is niet de 1ste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, heel vervelend dat u al meerdere keren een incomplete bestelling heeft ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. U mag ons altijd even mailen om dit verder te bespreken!

Saskia
24 november 2024

Ik had maar 2 sushi’s besteld, tempura ebi en kipkerrie chicken. Maar helaas kreeg ik ipv de ebi de California roll. Toch jammer als je dik een uur op je bestelling hebt gewacht (wat overigens logisch is op zondagavond maar toch baal je fftjes). Gelukkig is het redelijk snel opgelost. Na ongeveer een halfuur nadat ik gebeld had kwam de bezorger met de juiste sushi. Dus dank daarvoor in ieder geval! :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Saskia, via deze weg nogmaals onze excuses voor de onjuiste bezorging. Fijn om te horen dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor u!

Bart Willemsen
23 november 2024

Uur en drie kwartier gewacht (terwijl we om de hoek wonen). Twee keer moeten bellen. Bij de eerste keer bellen na bijna anderhalf uur werd gezegd dat de bezorger meteen zou vertrekken, waarna het alsnog 25 minuten duurde. Bij tweede keer bellen werd een voucher beloofd, maar tot nu toe niet ontvangen 🙁

Reactie van Mr. Sushi

Hi Bart, onze excuses voor deze mindere ervaring met bestellen. Mail ons graag nog eventjes, dan ontvangt u alsnog die beloofde voucher!

Marieke
22 november 2024

Heerlijke sushi en op tijd bezorgd! Aanrader!

Britt
17 november 2024

Heel lekker mooi gerold en altijd service met een glimlach

Joyce
15 november 2024

Perfect!

Wendy van Hengel-Simons
7 november 2024

Perfecte service en lekker eten! Eén minpunt: bestelling niet helemaal correct geleverd (we ontvingen sushi met komkommer ipv met zalm)

Reactie van Mr. Sushi

Hi Wendy, vervelend dat u een verkeerde roll ontvangen had. Neem graag altijd even contact met ons op als er iets niet klopt, dan lossen we dit graag met u op.

Jelle De wit
4 november 2024
Maaike Boelens
4 november 2024

De warme gerechten waren nagenoeg koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maaike, heel vervelend om te horen dat dit het geval was. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Weet dat u altijd even mag bellen wanneer er iets mis is met uw bestelling, dan proberen we dit dezelfde avond nog op te lossen.

I.K.
2 november 2024
Frank Kiliaan
30 oktober 2024

Lekker en lekker snel

Anne
28 oktober 2024

Ik bestel hier normaal altijd en ben dan super tevreden. Helaas was mijn bestelling gisteren niet zoals ik verwachtte. De loempia’s die ik had besteld waren ontzettend taai. De garnalen in de sushi proefde echt niet vers, enorm veel buikpijn daarna gehad. Ik ben normaal heel erg tevreden dus dit was echt een teleurstelling. Hopelijk komen jullie met een passende oplossing.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hii, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet was zoals verwachting. Neem even telefonisch contact met ons op, dan kunnen we samen een passende oplossing bespreken!

Glenn
28 oktober 2024

Vaak besteld en altijd goed, echter nu waren alle loempia’s koud. 1.5 uur vooraf besteld met de vraag of het om 17.00 afgeleverd kon worden, was 17.30. Op zich geen probleem, wel wel warm eten koud is. Bericht gestuurd en niks meer vernomen. Zonde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend om te horen dat de gefrituurde snacks al koud waren geworden... Graag zsm telefonisch contact met ons opnemen zodat we dit netjes kunnen oplossen voor bij uw volgende bestelling.

Frijters
22 oktober 2024

2 bestellingen achter elkaar niet compleet. Meer aandacht aub.

Zara Jungerius
21 oktober 2024

Wij hadden mini loempia’s besteld maar kregen gyoza’s dat was het enige min puntje…

Jessica
18 oktober 2024

Heerlijk eten, aanrader winterbox!

Anonie
16 oktober 2024
Fleur Wijnstekers
14 oktober 2024

Heerlijk vers eten en ontzettend snel geleverd. Ik ben fan 🙂!

Toppie
13 oktober 2024
ED
11 oktober 2024

Een hele mooie schaal sushi, smaakte heerlijk

Joeki Segers
9 oktober 2024
José
5 oktober 2024
Nova
4 oktober 2024
Hummer
2 oktober 2024

Super kwaliteitsvolle sushi. Waren echt heerlijk. Bezorging was super. Binnen een half uur.

Angelika
26 september 2024
Britt
24 september 2024

Heerlijke sushi 🍣

Den Toin
23 september 2024
Toine Maas
23 september 2024

Al jarenlang een vaste factor. Altijd optimale Qualiteit en vriendelijke bezorging. Perfecte voorzieningen om te mogen bestellen en volledige service. Zoeken jullie nog personeel wat deze kwaliteiten willen waarborgen voor uw gasten/klanten dan voel ik me geroepen om mee te willen werken in uw organisatie. De altijd vrolijke gastvrije Toine 🙋🏼‍♂️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Julia
22 september 2024

Was prima .👍

Van t geloof
16 september 2024

Top. Snel bezorgd en heerlijk vers👌

J
15 september 2024

Vis was niet goed. De hele nacht wakker gelegen van de voedselvergiftiging

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend om te horen dat u niet lekker bent geworden na het eten van de bestelling... Neem graag zsm even contact met ons op zodat we dit verder kunnen bespreken.

A
12 september 2024

Het was heerlijk en heel snel!

Eline mink
11 september 2024

Het duurde echt extreem lang voordat het er was en het heeft ook flink lang daar staan wachten totdat het bezorgd werd volgens mij. Sushi zelf was wel erg lekker.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Elise, heel vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Neem even per mail contact met ons op, dan lossen we dit netjes met u op voor een volgende bestelling.

Anoniem
3 september 2024

Wederom klopte de bestelling niet. Ik heb extra betaald voor de nori crisps, maar weer de uitjes gekregen. De bakken worden de laatste tijd ook zo slecht gevuld, er zit echt weinig in. De extra kip, lijkt ook geen extra kip meer, maar je betaald er wel voor. Jammer, maar wij kiezen voortaan voor een andere sushitent.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Wat ontzettend jammer dat dit het geval is, en dat u om deze reden in het vervolg niet snel meer bij ons zult bestellen. Graag hadden we dit telefonisch van u gehoord, zodat we dit samen kunnen bespreken en netjes met u kunnen oplossen...

Kapali
2 september 2024

Vriendelijke bezorging, kwaliteit van het eten was top, alleen iet wat weinig tonijn in de poké bowl. Bestel hier graag nog eens

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
2 september 2024

Altijd heerlijk verse sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dominique Groeneveld
1 september 2024

Snelle bezorging. Super eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
27 augustus 2024

Vlot bezorgt. Smaakvol. Had frisser/koeler mogen zijn.

Jamie Kat
26 augustus 2024
D
26 augustus 2024

Meer dan 2u op de bestelling moeten wachten bij bezorgoptie 'zo snel mogelijk'. Na ruim een uur gebeld dat de bezorgtijden langer waren dan normaal, maar de bestelling klaarstond en met de eerstvolgende bezorger mee zou gaan. Ruim een uur later was de bestelling nog niet geleverd. Geeft geen fijne beleving wetende dat de sushi dus al meer dan een uur klaar stond. Na opnieuw telefonisch contact een compensatie toegezegd gekregen, echter niet ontvangen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Heel vervelend om te horen van uw negatieve ervaring met bestellen. Neemt u graag nog even per mail contact op met ons hierover, zodat we dit alsnog netjes kunnen oplossen met u.

Roos
26 augustus 2024
R
25 augustus 2024

Top

Marit Buijs
25 augustus 2024

Bij bestelling aangegeven dat ik de sushi graag zo snel mogelijk wilde ontvangen. Uiteindelijk pas na 1uur en 55 minuten de sushi ontvangen.

April
24 augustus 2024

Sushi was lekker. Ik had daarentegen ook miniloempia's besteld, maar ik had er maar 5 ipv 6. Ik heb niet gebeld, want wil op dat moment gewoon warm mn eten gaan eten, dus ik laat het hier achterin de hoop dat jullie een tegemoetkoming hebben. Ben groot fan van jullie, bestel vaak dus baal er ook erg van als ik koet klagen, maar tis ook belangrijk.

Reactie van Mr. Sushi

Hi April, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u een loempia minder ontvangen heeft bij uw bestelling, excuses voor dit ongemak. We begrijpen dat u graag warm wilt eten dus daarom niet meteen heeft gebeld. Graag verzoeken wij u vriendelijk om later alsnog even te bellen, zodat we dit samen kunnen oplossen voor een volgende bestelling.

Loek
24 augustus 2024

Bezorging duurde lang voor een paar kleine stukjes

I.K
24 augustus 2024
Angelique
24 augustus 2024
Emily
22 augustus 2024

Snelle levering en fijne service. We bestellen hier wel vaker. Het heeft goed gesmaakt!

Telderman
18 augustus 2024

Mijn gratis box C is niet geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet was. We nemen aan dat u hier al over gebeld heeft, en dat we dit met u hebben kunnen oplossen. Mocht dit niet het geval zijn kunt u ons altijd even mailen of bellen. Dan lossen we dit alsnog met u op voor de volgende bestelling!

J. B. Schnater
17 augustus 2024