Beoordelingen van Mr. Sushi Breda

Recente recensies

4.0
Yvette
14 juli 2024

op tijd bezorgd en heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I.K.
13 juli 2024
Brittt
8 juli 2024
Isa
6 juli 2024
G
5 juli 2024

1 hele schaal was met de bezorging scheef gegaan waardoor de sushi door elkaar lag en geplet was. Lag zelfs sushi buiten de plastic box in de tas. Kwaliteit was prima

Alexandra Tanka
4 juli 2024

Zangvereniging prima uit en was erg lekker

Wim
3 juli 2024

Sushi EK-Box, prima sushi en mooi op tijd bezorgd

Annelies
2 juli 2024

Goede prijs-kwaliteit verhouding, snel bezorgd, leuke kortingsacties!

Marieke
1 juli 2024

Altijd goed!

Harm
1 juli 2024

Het was weer heerlijk en precies op de afgesproken tijd bezorgd.

Britt s
29 juni 2024

Prijs en kwaliteit was top heerlijk genoten

Johan Lips
29 juni 2024

Precies op tijd geleverd, super vers gemaakt. Allergie wensen doorgegeven en er is 100% aandacht aan besteed. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Jur
23 juni 2024

Snel en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jes
21 juni 2024

Heerlijke WK box! De bezorging was op tijd, de sushi smaakte weer super.

Cesco
17 juni 2024

Deze keer helegrote stukke niet gelijk gesneden normaal helemooie gelijke stukjes en heel weinig wasabi vorige keer minder besteld en van ieders 3a4 bakjes nu val alles 1

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Cesco, excuses voor de mindere ervaring dit keer. We gaan erop letten en u mag ook altijd even telefonisch contact met ons opnemen om dit verder te bespreken. We lossen het graag met u op!

Laura
13 juni 2024

Ik heb eigenlijk nooit iets te klagen, maar wilde deze keer laten weten dat de avocados in de pokebowl echt niet rijp waren. Dit was heel jammer want ze waren heel hard en beïnvloedde de smaak van de rest van de pokebowl wat zonde was. Normaal altijd heel erg tevreden maar wilde dit wel graag als feedback achter laten:)

Reactie van Mr. Sushi

Hi Laura, heel vervelend om te horen dat de avocado niet rijp leek te zijn... Excuses hiervoor. We gaan er extra op letten!

Jes
11 juni 2024

Heerlijke sushi!!

Leen
10 juni 2024

De kok van vanavond schiet er echt uit. Wist ik maar wie er vanavond werkte :-) Maar ik vind de sushi bijna altijd perfect hier

Eva
10 juni 2024

De sushi was best droog, alsof hij al een tijdje had gestaan. We hebben er zelf wat sesamolie aan toegevoegd en toen was het beter te doen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Eva, vervelend dat u de sushi als minder vers hebt ervaren dit keer. We zullen er extra op letten!

Ruben
7 juni 2024
Angèle
5 juni 2024

Zoals altijd tevreden en lekkere sushi 🍣 Helaas hadden we het gevoel dat deze keer de endamame bonen niet gaar waren; ze waren nog vrij hard en ook niet warm.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Angele, vervelend om te horen dat de edamame niet gaar leek te zijn. U mag altijd telefonisch contact met ons opnemen zodat we dit direct met u kunnen oplossen. We zullen er in ieder geval extra op letten voortaan!

Tamara
3 juni 2024
Marga
2 juni 2024
Ingmar
1 juni 2024

Top!

Jessica
31 mei 2024

De sushi was heerlijk, helaas onderweg helemaal door elkaar geschud.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jessica, wat vervelend om te horen dat uw bestelling door elkaar geschud was bij aankomst. Dit is niet de bedoeling en daarom onze oprechte excuses hiervoor. Wanneer dit gebeurt mag u altijd even direct telefonisch contact met ons opnemen, dan proberen we het gelijk met u op te lossen. Ook mag u ons mailen met een foto van de bestelling, dan proberen we u alsnog te compenseren.

Marieke
29 mei 2024

Netjes op tijd bezorgd en lekker! Tevreden!

J.H Hageraats
26 mei 2024

Bezorging ging heel vlug,alles was perfect.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerda
25 mei 2024

Wat was het weer heerlijk

Zen
21 mei 2024

Bestelling duurde 1 uur 15 min voor bezorgen met de optie ‘zo snel mogelijk’ wat langer was dan een tijd kiezen. Daarnaast waren de sushi en de dumplings taai (zo ben ik het niet van hier gewend). Ook waren ze vergeten sojasaus erbij te doen. Erg jammer…

Reactie van Mr. Sushi

Hi Zen, wat jammer om te horen dat er meerdere dingen mis waren met uw bestelling. U mag ons hierover altijd even een mailtje sturen op info@mrsushi.nl. Hopelijk kunnen we samen met u tot een passende oplossing komen.

T
20 mei 2024

Werd snel geleverd. Daarnaast waren sushi erg lekker, top. .

A Franken
19 mei 2024

Super vers en heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
19 mei 2024

Hele nette gezellige bezorger Mick

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique
18 mei 2024
Teddy den Ouden
16 mei 2024
Ron
13 mei 2024

Kort maar krachtig: THE BEST !!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca de Vassy
12 mei 2024

Heerlijke Sushi, snel geleverd. Aanrader!

I.K.
11 mei 2024
Brooijmans
9 mei 2024

Prima op tijd en erg lekker

H v B
9 mei 2024

Het eten was 55 minuten te laat! De warme dingen waren koud. Toen we belden waar het bleef werden we afgescheept met een slap excuus en werd er gezegd dat het er zo zou zijn. Vervolgens hebben we nóg ruim een half uur moeten wachten. Na het invullen van een contactformulier geen reactie, wat ik misschien nog wel het vervelendste vindt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, Wat jammer om te horen dat uw bestelling zo laat geleverd werd en de warme producten koud waren. U mag altijd contact met ons opnemen via de mail info@mrsushi.nl, om samen tot een passende oplossing te komen.

Marleen
8 mei 2024

Heerlijk! Alles keurig verpakt en een zeer vriendelijke bezorger.

Rox
4 mei 2024

Heerlijke sushi, de beste van breda

Szirmai Henriette
3 mei 2024
Richard Frijters
1 mei 2024

De prijs-kwaliteitverhouding was prima in orde. Het eten was heerlijk vers en netjes verpakt. Dit alles binnen 30 minuten bezorgd door een vriendelijke, nette bezorger.

Jimmy Erdelmann
1 mei 2024

Top en lekker

Marcel
30 april 2024

Mijn eerste bestelling bij Mr. Sushi. Bezorgtijden die je kunt aangeven worden volkomen genegeerd. Na 5 kwartier eindelijk bestelling in ontvangst mogen nemen. Dit was ook tevens de laatste keer dat ik bij Mr. Sushi bestel.

Bas
27 april 2024

Top. Lekker vers. Heerlijk gegeten!

Anne
26 april 2024

Altijd zo lekker en netjes geleverd

Ellia Walrave
26 april 2024
Sylvia
22 april 2024

Goed kwaliteit en altijd op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stijn Kanters
20 april 2024

Super snel en goede kwaliteit

Jerry
20 april 2024

Sushi was niet op kwaliteit en wordt bezorgd na een uurtje

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jerry, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over alles van uw bestelling. We hopen in de toekomst te voorkomen dat dit nogmaals zal gebeuren. 
 Team Mr Sushi

Fransje
19 april 2024

Heerlijke sushi & snelle bezorgservice

Margot
15 april 2024

Snel gemaakt en lekker!

Jacqueline
14 april 2024

Het eten was weer heerlijk!

Shanissa
9 april 2024
Hester
9 april 2024

Niet de kwaliteit die we gewend zijn. Rijst was wat droger en ook het zeewier

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Hester, bedankt voor uw feedback, wij zullen hierop letten en hiermee aan de slag gaan.

Kaylee
8 april 2024

Keurig op tijd klaar, smaak heel goed en vers, portie van de boontjes ook groot! Heel fijn, tot de volgende keer!!

I.K.
6 april 2024
Ano
3 april 2024

De vorige keer dat ik had besteld werd ik hardstikke ziek maar deze keer vond ik het heerlijk! Alles zag er prachtig uit en werd snel bezorgd.

Vesters
3 april 2024

Altijd vers en top!

Loes
1 april 2024

De avocado was hier en daar bruin, dat was jammer. De vegan kip daarentegen was heel lekker! Die ga ik vaker bestellen.

Oscar Groothuis
31 maart 2024

Kwaliteit is altijd goed en de bezorger was vriendelijk en redelijk snel op zaterdagavond rond 19u!

Adrie
30 maart 2024

Zoals verwacht.. wederom heerlijk gegeten..

Maria
29 maart 2024

Nadat onze bestelling vorige week niet goed was, vandaag met onze kortingscode een nieuwe bestelling gedaan; vers en lekker!

Linda
26 maart 2024

Overdreven late bezorging + gerechtjes waren koud. Sushi was lekker

Jeroen vA
23 maart 2024

Heerlijke Sushi, snelle en vriendelijke bezorging, aanrader!

Joris Janssen
23 maart 2024

Avocado maki miste en de bestelling was 15 minuten te laat. Verder wel erg lekker gegeten!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Joris, Wat vervelend dat uw bestelling niet compleet was. Mail ons alstublieft met uw bestelgegevens en dan zorgen we ervoor dat u de avocado maki er bij de volgende bestelling gratis bij krijgt!

Shirley
21 maart 2024
Norbert Van Noesel
21 maart 2024

👍👍

Yvette
20 maart 2024
Piet Lambregts
18 maart 2024

Lekker verse pokebol

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wout
16 maart 2024
Fatemeh
16 maart 2024

Sushi was heel lekker en vers. Echt een aanrader

Hugers
15 maart 2024

Helaas zat er een lange haar in een van de sushi rollen en heb dit al telefonisch doorgegeven

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Is dit inmiddels al met u opgelost? Anders mag u altijd even mailen.

Teddi van Bilsen
13 maart 2024

Goede kwaliteit. Heerlijk gegeten. Snel geleverd dit keer! Hou van deze sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
10 maart 2024
Floor
8 maart 2024

Ik had zo snel mogelijk gedaan en binnen 17 minuten ging de deurbel en ook nog eens super vers gemaakt. Heerlijk!

Raïssa Van Stiphout
4 maart 2024

de rijst is zo kleverig slecht afgekookt dat alle sushi uit elkaar is gevallen en weinig smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

wesley
3 maart 2024

Was weer heerlijk! Echt weer van genoten! Ps we hadden div dingen aangegeven niet te hoeven zoals stokjes en gember (goede optie tegen verspilling) alleen zat het er toch veel bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kirst
3 maart 2024

Exact op tijd! Was erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Falco
3 maart 2024

Heerlijke Sushi zoals altijd, helaas wel een verkeerde rol ontvangen deze keer. Hadden een spicy maguro besteld en kregen helaas de normale maguro

Vesters
3 maart 2024

Altijd goed en lekker

Samantha
3 maart 2024
Alwin
3 maart 2024

De box met sushi was niet vol en daardoor is de inhoud tijdens transport gaat schuiven. De sushi was daardoor niet mooi te presenteren. De loempia's en gyoza was niet echt warm, maar dat kan je wellicht niet verwachten als het meer dan 10 min reistijd is.

Wim
2 maart 2024

Lekkere verse sushi mooi op tijd en netjes bezorgd

Aleksandra
2 maart 2024

Yesterday we had a sushi party and i asked for the sushi to be delivered at 18. Not only the sushi was perfectly delivered on time but also very tasty (and looking great!). We had some requests about the order and everything was taken into consideration. Kidos to the friendly delivery guy! Thank you all for your efforts.

Pim
25 februari 2024

Snelle service en het eten was heerlijk 👌🏻

Muriel
25 februari 2024

Sushi was lekker alleen niet stevig. 1 rol viel uit elkaar. Boontjes waren niet gezouten. Free rol was niet mee geleverd.

Hop
24 februari 2024
Dick
24 februari 2024

Vond de prijs kwaliteit helaas tegenvallen

ave’s
23 februari 2024
I.K
23 februari 2024

Was weer geweldig

Daniëlle
22 februari 2024

Zoals altijd weer helemaal top. De beste sushi van Breda.

Eva
18 februari 2024

Super lieve bezorger. Verkeerde postcode doorgegeven oeps. Zonder probleem waren ze heel snel op het juiste adres. De sushi was ook lekker :)

Maxime Valstar
15 februari 2024

Op Valentijnsdag om 18:45 sushi besteld. Na 1,5 uur was de bestelling er nog steeds niet. Ik heb 20 keer gebeld maar steeds geen gehoor. Om 20:55 belde ze mij op met de mededeling dat de vis op was. Erg vervelend, vooral ook omdat ik geen tijd meer had om ergens anders te bestellen omdat alle sushi restaurants die bezorgen om 21:00 sluiten. Volgende keer graag eerder bellen zodat ik iets kan regelen. Er is toegezegd dat ik mijn geld terugkrijg en een korting voor de volgende bestelling. Ik ben benieuwd.

Daniëlle
15 februari 2024

Na 1,5 uur gebeld waar het eten bleef. Ze zei over half uur gaat het hier weg. Na 2,5uur hebben ze de telefoon van de haak gehaald dus niet meer bereikbaar. Na 3 uur eindelijk het eten. 50 euro voor 2 personen. Wat warm moest zijn was koud en het eten was weinig en niet bijzonder. Dit was de eerste en laatste keer bij mr sushi. Sushi8 en sushi point veel beter.

Mark
15 februari 2024

Ik had 1 dag van te voren een bestelling geplaatst om bezorging de volgende dag om 20:00 te kunnen laten plaatsvinden. De volgende dag werd er niet op tijd bezorgd. Ze waren telefonisch en per mail niet bereikbaar, dus na 1:15 uur wachten toch maar zelf eten gekookt. Vervolgens kwam de bestelling om 21:15. Een bericht of enige vorm van communicatie over de vertraging had ik op prijs gesteld.

Stefan
15 februari 2024

Sushi moest nog gemaakt worden op afgesproken afhaal tijdstip. Gevraagd of er nog 1 extra rol bij kon maar dat kon niet. Hierover van te voren geprobeerd via telefoon bij te bestellen, werd niet opgenomen of in gesprek toon. Volgende keer weer naar roosendaal! Personeel is daar veel vriendelijker en service gericht.

Manon
14 februari 2024

Na bijna 1,5 uur zelf de bestelling gaan halen. Daarvoor continu geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Niet gelukt en niks gehoord. Jeetje, wat slecht. Dat het druk is en wat uit kan lopen snappen we. Niks laten weten en maar bestellingen blijven aannemen niet. De tegemoetkoming was de hele bestelling annuleren en het eten meekrijgen. Ik ga geen eten gratis meenemen. Een anders tegemoetkoming kon niet. Nu heb ik dus ook nog bezorgkosten betaald voor een bestelling waar ik zelf achteraan moest gaan en die we anders dus nog veel later hadden gekregen. Er zaten 3 bezorgers te wachten op de bankjes. Je zou deze ook kunnen vragen klanten te bellen om aan te geven welke bezorgtijd ze kunnen verwachten.

Rosie
14 februari 2024

Het eten is altijd goed, maar we hebben dik 2,5 uur op ons eten moeten wachten en jullie waren telefonisch niet bereikbaar. Het was fijner geweest als we te horen kregen dat het vertraging had ivm drukte, want 2,5 uur wachten is te lang.