Reviews from Mr. Sushi Breda

Recent reviews

4.0
L. Damen
7 July 2025
Nikki Schapendonk
7 July 2025

Beste, Ik vind het heel erg om te zeggen maar het eten was dit keer echt totaal niet goed. Mijn man en ik zijn heel ziek geworden van het eten, overgeven en diarree. Het smaakte ook niet zoals het normaal smaakt bij jullie. Hebben al vaak besteld en normaal zeg ik niet zo snel als iets niet goed is, maar het was niet wat we gewend zijn van jullie, jammer. Ik heb zelfs een stuk sushi uitgespuugd omdat het gewoon niet goed smaakte. Met vriendelijke groet, Nikki

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bart
6 July 2025

Heerlijk, zoals altijd.

Anke luijcks
29 June 2025

Sushi was lauw, servetten waren vies, jammer, heb er gelijk over gebeld

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mehan
29 June 2025

Totaal niet vers! Avocado was grijs, rijst was enorm hard en beef was ook al grijs aan het worden. Wat bezorgd is, was minstens al een dag oud. Gebeurt helaas vaker…

Maxime Valstar
29 June 2025

Sushi is hier altijd lekker. Bestel eigenlijk altijd hier. Echter deze keer was de sashimi zalm en sashimi tonijn wel heeeel erg klein. 12 euro voor de losse sashimi tonijn was het deze keer echt niet waard. De 6 kleine stukjes leken maar 3 normale sashimi, dat kan en moet echt wel wat beter.

Remco
25 June 2025
Cam
22 June 2025

Vriendelijk personeel en goede sushi

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Inge Eijsvogels van der Gaag
21 June 2025

Sushi was suuuuuper lekker

J
18 June 2025
Jos
15 June 2025

snel geleverd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lim Huang
13 June 2025

Zoals altijd hele lekkere sushi!

Ron
12 June 2025

Zoals altijd weer THE BEST !!!!

Kiana
9 June 2025

Had een foutje gemaakt met een gratis rol maar kreeg die nog gratis nabezorgd. Super klantenservice

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Steffi
31 May 2025

De sushi werd bijna een half uur te laat geleverd. Nu vonden we dat nog niet echt een probleem. De sushibox viel ons een beetje tegen. De maki's met zalm en tonijn waren maar heel minimaal gevuld. Ook de nigiri's waren karig belegd. Daarnaast waren de sushirollen niet evenredig gesneden, waardoor sommige stukken best groot waren en andere stukken heel smal. Door alle bovenstaande dingen bij elkaar oogde de box best rommelig.

Mariska
30 May 2025

Erg lekker gegeten! Netjes en verzorgd verpakt en bezorgd.

van Hilten
30 May 2025

Meer dan een uur moeten wachten dat was wel wat erg lang sorry.

Aljona
28 May 2025
jean-pierre
28 May 2025
DC
25 May 2025

Heerlijk gegeten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lies
25 May 2025

BIZAR : De bestelling werd 2 uur en een kwartier NA bestellen geleverd (verzoek was zsm....) . Na 1,5 uur gebeld (10x omdat steeds in gesprek, vermoed meer klachten ) . Dame aan de telefoon gaf aan "bestelling is onderweg" terwijl ze niet wist wie ik was of waar ik woonde. dacht wellicht ziet ze het aan telefoon nummer dus ging akkoord. Helaas dus niets. Na half uur weer gebeld. (30 x (niet overdreven) . "o ja. ga het navragen. O sorry er is iets fout gegaan met bestelling. Ze zijn het nu aan het maken..." Tja en zo werd het 2 uur en een kwartier later. Zo jammer.

Marlies Quaadgras
25 May 2025

Kwaliteit prima, zoals gewoonlijk. Bezorging veel later dan gewoonlijk

Marleen
25 May 2025

Bijna 2 uur moeten wachten en telefonisch niet te bereiken.. Sushi was koud en viel uit elkaar. Echt een tegenvaller voor een beslissing voor meer dan €50.

Maarten
25 May 2025

1u45 voordat de bestelling bezorgd werd. Telefonisch pas na 10x bellen opgenomen. Misschien is het een idee om de besteloptie uit te schakelen als je de bestellingen niet meer aan kan. Sushi zelf lag niet netjes we bij en smaakte iets droger dan normaal (ik ben normaal erg tevreden maar vandaag echt niet)

Miriam
24 May 2025

De bezorging was precies op tijd! De sushi, sashimi, gyoza, ebi tempura die we hadden besteld was lekker. De karaage was heerlijk!! De (crispy) sushi was helaas van mindere kwaliteit. We hadden de crispy box besteld. We kregen een bak vol met onaantrekkelijk ogende, mega grote gefrituurde hompen rijst met ondefinieerbare vulling. Wat saus er lukraak eroverheen gekwakt. Het zag er echt niet smakelijk uit. De hompen waren zo groot dat ik ze niet eens in mijn mond kreeg waardoor ik 2x moest happen en alles uit elkaar viel. De edamame boontjes waren droog, niet gaar en smaakloos.

Freek Van Gestel
23 May 2025

Helaas maar 1 flesje sojasaus gekregen terwijl ik €4 heb betaald voor 2 extra flesjes. Eten verder was goed

Caroline Belt
21 May 2025

Groot fan van de 'we-love-sushi'-box. Echter was de sashimi tonijn deze keer wat minder smaakvol dan normaal.

Daan
21 May 2025

Van alle sushi tot nu toe besteld was dit voor mij degene voor herhaling vatbaar. Verse lekkere sushi, eerlijke bezorgtijden en fijn personeel.

Lidwien Gottmer
19 May 2025

Heerlijk verse sushi. Op de afgesproken ophaaltijd stond alles klaar.

M
19 May 2025

Prima sushi, maar beetje gek dat je kan toevoegen aan je winkelmand dat je geen wasabi en gember wilt en het er vervolgens wel gewoon bij zit…

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

I.K.
17 May 2025
Mare van Uden
16 May 2025

Lekker snel en lekker eten!

Shirley
12 May 2025

Op,tijd bezorgd en heerlijk gegeten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marjolijn
11 May 2025

De fotu kaas met zalm miste wat inhoud komkommer etc. De tonijn sashimi was erg magertjes vergeleken met de zalm Verder was het erg lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerda
4 May 2025

Heerlijk zitten smullen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Raymon Nuijten
2 May 2025

Snel en lekker!

C v kuijl
2 May 2025
Lucienne
2 May 2025

Heerlijk

Iris van Eekelen
28 April 2025

We hadden rond 18 uur besteld en het kwam 2 uur later terwijl het rond 19 uur zou komen… Toen het aankwam was niet alle sushi vers en sommige droog

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lisa
27 April 2025

Verse en zeer kwalitatieve sushi. Snel bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M.
26 April 2025
Anne
23 April 2025

Perfect, altijd zeer goede en aardige service en heel goed ingespeeld op vegans! Tip: een vegan box op de menukaart zou fantastisch zijn :-)

Bonny
20 April 2025

De sushi was allemaal aan elkaar geplakt En er zat in de helft bijna geen vis in de suhi Wat heel jammer was Want bestellen regelmatig en is altijd super goed

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Barbara
19 April 2025

We genieten elke keer van de heerlijke sushi en de perfecte bezorging. Sushi is prijzig, maar als het dan zo genieten is, vergeten we dat gelijk ;)

Kevin
13 April 2025

Smaakte heerlijk vandaag!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sophie
8 April 2025

Bezorging heel snel, kwaliteit matig van het eten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Johan Lips
6 April 2025

Stipt op tijd, vriendelijke bezorger en sushi van goede kwaliteit!

Jolanda
4 April 2025

Heerlijke goedgevulde pokebowl. Mooi opgemaakt.

Douwe
2 April 2025

Heerlijk eten, aardiger bezorger en eerlijk geprijsd. Perfect

Annette
31 March 2025

Voor het eerst in heel lange tijd ben ik niet tevreden over mijn bestelling. De sushi was nog warm en viel uit elkaar. Het was net alsof het op z'n kop was vervoerd en door elkaar was geschud.

Chantal V kuijl
28 March 2025

Goede kwaliteit

Rik
23 March 2025

Erg lekker en van goede kwaliteit. Alleen jammer dat de spicy chicken roll gevuld was met tonijn ipv kip. Maar verder allemaal prima!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tamara
21 March 2025
Wendy
21 March 2025

Tweede keer dat ik hier bestel maar ook de laatste keer. Het was echt geen verse sushi smaakt gewoon naar een dag of 2 oud. Echt verse sushi proef je aan alles en glijd zo je mond in. Erg jammer van het geld maar heb het weggegooid.

Marieke
17 March 2025

Zeer vriendelijke bezorger en altijd kwaliteit sushi. Zeer tevreden!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Danny de Klerk
17 March 2025

Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk! Ik schrok alleen van de geringe hoeveelheid, voor bijna 50 euro had ik meer stuks sushi verwacht.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marja van Bijnen
14 March 2025

Heerlijk weer en snel

Anja
12 March 2025

Sushi was lekker. Ik had extra edamme boontjes besteld maar hier zat helaas geen zout op.

E
9 March 2025

Erg lekker weer

Floor
7 March 2025

Om 17.00 uur besteld (zo snel mogelijk) en pas om 18.15 uur bij het verkeerde adres bezorgd! Dit ben ik niet gewend van jullie.

Gino
7 March 2025

Lekkerste sushi van Breda

Simon van der Steen
5 March 2025

Perfecte Sushi Warme hapjes niet echt warm, lang leve de Airfryer

Luca
3 March 2025

Bezorging was laat eten was een teleurstelling het was 1 bak zompige wasabi mayo met een vol bakje teriyaki saus. Ik had ook nog nori tempura crisps die zaten er niet op maar wel 3 liter saus dit is echt super slecht

Lus
1 March 2025
Mariska
28 February 2025

Heel eerlijk heb ik wel eens betere kwaliteit sushi van jullie gehad! Helaas was de rijst bij sommige sushi stukjes niet helemaal gaar, er zaten harde rijstkorrels tussen. Jammer! Hopelijk is het bij een volgende bestelling weer de kwaliteit die ik van jullie gewend ben.

Anoniem
24 February 2025

Snelle bezorging, goede kwaliteit sushi

Lim Huang
24 February 2025
Annelien
20 February 2025

Mooi snel, keurige levering, heerlijke sushi. Gevarieerd en smaakvol. Had iets meer sojasaus gewild. Maar kleinigheidje hoor

Agnes luyke
17 February 2025
L Huang
15 February 2025

Sushi was erg lekker en goed aangeleverd maar helaas na bijna een uur later pas bezorgd… vervolgens geprobeerd via de telefoon te bellen maar kreeg na 5x bellen op verschillende momenten geen gehoor.

Remco
15 February 2025

Bezorger was vriendelijk, maar de bezorging kwam een ruime drie kwartier te laat. In de tussentijd was de winkel onbereikbaar per telefoon, ik heb zonder de verdrijven 30 keer gebeld en er werd niet opgenomen

C.
15 February 2025

Gisteren om 18.40 besteld, uiteindelijk om 21.54 bezorgd, bijna 3,5 uur moeten wachten en toen het eindelijk kwam was er nog een foute rol meegegeven ook…

sahbi derksema
15 February 2025

Ik had een feestje en bewust smiddags al besteld met bezorgtijd 20.00. Het eten kwam echter pas om 21.30, 1,5 uur later. Mensen hadden nu al zo veel snacks op dat ik helft van de sushi weg heb kunnen gooien. Telefonisch slecht bereikbaar door de drukte. Heel tevreden over de kwaliteit van het eten maar de bezorging en tijd was echt slecht. Ik ben anders gewend

Aniek
15 February 2025

Mr sushi Breda. Verse sushi, goede kwaliteit. Kwam optijd ( ik had ook wel een dag van tevoren al de bestelling en gewenste tijd doorgegeven). Aantrekkelijke acties (gratis rol, 15% korting). Loempiatjes waren ook nog lauw/warm, prima. Ik ga er nog eens bestellen.

Danielle
15 February 2025

Ik heb 2,5 uur op mijn bestelling moeten wachten!! Bij aankomst waren de warme gerechten zodanig afgekoeld dat jet niet meer lekker was. De bezorger kon hier overigens niets aan doen.

Fleur Wijnstekers
13 February 2025

Beste poke bowls ❤️

Kita
10 February 2025
Nicole Pals
8 February 2025

Eten is altijd heerlijk! Maar bezorging laat vaak lang op zich wachten. Altijd langer dan een uur. Nu wonen we in Prinsenbeek, maar dit was ook zo in Breda.

Reaction from Mr. Sushi

Beste Nicole, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Liselore sloothaak
8 February 2025

Ik kreeg koude gyoza kip, was niet lekker

Reaction from Mr. Sushi

Beste Liselore, wat vervelend dat de gyoza koud was. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Martijn Timmer
2 February 2025

Ik bestel altijd bij jullie en deze keer is het echt tegen gevallen qua vulling van de tonijn en de zalm. Het was merendeels rijst en de chila salami was erg warm en waterig. Totaal niet gewend deze kwaliteit van jullie. Ook de sushi was erg klam, alsof alles al heel lang klaar heeft gestaan. Hopende op verbetering de volgende keer anders zal ik toch op zoek moeten naar een ander afhaalpunt

Reaction from Mr. Sushi

Beste Martijn, Klachten over de kwaliteit van onze sushi nemen wij zeer serieus. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u voor een volgende bestelling en gaan we opzoek naar de fout die in het proces is ontstaan waardoor de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent.

Joyce
31 January 2025

De sushi proefde deze keer helaas niet vers

Reaction from Mr. Sushi

Beste Joyce, Klachten over de kwaliteit van onze sushi nemen wij zeer serieus. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u voor een volgende bestelling en gaan we opzoek naar de fout die in het proces is ontstaan waardoor de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent.

Barbara
31 January 2025

Meestal is de sushi hier prima, dit keer smaakte deze niet vers, eerder op het taaie af. Jammer!

Reaction from Mr. Sushi

Beste Barbara, Klachten over de kwaliteit van onze sushi nemen wij zeer serieus. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u voor een volgende bestelling en gaan we opzoek naar de fout die in het proces is ontstaan waardoor de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent.

Verhelst
29 January 2025

De sushi was plakkerig aan de buitenkant en de rijst was droog. Daarnaast was het een rommeltje en viel de inhoud uit de maki

Reaction from Mr. Sushi

Beste meneer/mevrouw Verhelst, Klachten over de kwaliteit van onze sushi nemen wij zeer serieus. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan compenseren we u voor een volgende bestelling en gaan we opzoek naar de fout die in het proces is ontstaan waardoor de kwaliteit niet was zoals u van ons gewend bent.

Abdel
27 January 2025

Een uur te vroeg geleverd, 17:45 ipv 18:40. Geen eetstokjes erbij en 1 bakje gember te weinig. Helaas echt een slechte levering

i.K.
26 January 2025
Ellia W.
23 January 2025
Bianca Jacobs
22 January 2025

Ik heb om half 5 besteld om het om Half 7 te laten bezorgen maar de bestelling kwam 3 kwartier te laat. En de boontjes en loempia’s waren koud.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Bianca, wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens was. Bel of mail ons altijd graag eventjes, dan bespreken we dit gezamenlijk en hopen we u passend te compenseren.

B
21 January 2025

Had aangevinkt zonder gember maar de bestelling was met gember en zonder wasabi.

Reaction from Mr. Sushi

Hi! Onze excuses voor dit foutje, we hebben dit door de drukte niet goed gelezen vrees ik... We zullen er de volgende keer weer extra op letten!

Rosie
21 January 2025
Lies
20 January 2025

We hebben 2 uur moeten wachten op bestelling. (In app geen enkele opmerking dat het druk was; ) was erg vervelend.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Lies, onze welgemeende excuses voor de zeer lange bezorgtijd. Mail ons graag nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Peanut
19 January 2025

Vorige keer waren de warme gerechten van de bestelling koud, netjes aangegeven…echter nooit meer iets gehoord van Mr. Sushi. Bij deze bestelling vond iedereen aan tafel de sushi oud smaken. Ook zitten we op de bank met buik krampjes… dus ik denk dat we ergens wel gelijk hebben gehad... We bestellen al jaren in Breda, maar ik denk dat het tijd wordt om een nieuwe sushi favoriet te gaan ontdekken.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat u al meerdere keren minder tevreden bent over uw bestelling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We komen hierover graag in contact via de mail om dit verder te bespreken en hopelijk tot een passende oplossing te komen.

Saskia
19 January 2025

Lekker en vlot geleverd. Prijs is ook leuk!

Tamara
19 January 2025

Het was weer heerlijk

Ezzarga
15 January 2025

Mijn dochter was jarig en had voor haar besteld omdat ze de hele tijd shushi wou eten.had een portie en was lekker. Ook de prijs om te proberen was goedkoop. Dus ik ga weer zsm bestellen en iets anders ook.ik raad het aan!

Joost
13 January 2025

We hadden bestelt om 17.00u en de tijd op zo snel mogenlijk. De bestelling was er binnen 45 minuten dus helemaal prima. Kwaliteit van de sushi was erg goed .

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Brigit
13 January 2025

Duurde bijna 50 minuten tussen het feit dat ik mail kreeg dat bezorger was vertrokken en het eten aan kwam, dus de crispy sushi was koud. Met de auto zou je er 15 minuten over doen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Birgit, vervelend om te horen dat de crispy roll niet meer goed warm was bij de bezorging. Onze excuses voor dit ongemak. Had ons graag direct even gebeld, dan hadden we gekeken of we dit direct nog konden oplossen met u! We denken graag mee in een oplossing.

Wilma van Riet
12 January 2025

Voorheen altijd prima, maar nu ruim een half uur te laat bezorgd en half lauw

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Wilma, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

K.
12 January 2025
Chanty
10 January 2025

Na meer dan 10x een bestelling geplaatst te hebben met een bestelduur van gemiddeld 26 minuten gerekend vanaf bestelling tot het bericht dat jullie onderweg zijn had ik nu besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Het duurde meer dan 70(!) minuten en een keer nabellen voordat de bestelling eindelijk onderweg was en bij levering ontbraken meerdere onderdelen van de bestelling, erg teleurstellend.

Reaction from Mr. Sushi

Hi Chanty, onze welgemeende excuses voor de latere bezorging dit keer en de vervolgens incomplete bestelling. We zullen ons uiterste best doen om de volgende keer gewoon weer netjes op tijd te zijn. Mocht u hier nog niet voor gecompenseerd zijn, mail ons dan graag eventjes dan proberen we dit alsnog voor een volgende bestelling.

Ruby
10 January 2025

Had misschien iets sneller gekund maar lekker en altijd keurige gasten die bezorgen

Reaction from Mr. Sushi

Hi Ruby, vervelend dat u langer heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.